Nie tylko praca i praca... :)

Gdzie można spędzić miło czas?... w wielu ciekawych miejscach, np. Puszcza Knyszyńska, dolina Narwi czy też Warszawa :). Kolejne miejsca  przed nami .
 Bez wątpienia najwięcej adrenaliny dostarczył nam spływ kajakiem Narwią z Zawyk do Suraża. 2 godziny trwały wiecznie bo Narew ma miliony zakol, a goniła nas burza. Byłam tak sparaliżowana, że zdjęć to zrobiłam może z pięć sztuk. Okazuje się, że nie wiem które to prawo, a które lewo więc nagminnie lądowaliśmy na mieliźnie. Jedno jest pewne - marynarzem to ja nie będę. Cali i zdrowi dopłynęliśmy do celu i żeby nie było tak za sucho, wychodząc z kajaka utopiłam w zatoczce resztę familii wraz z telefonami i dokumentami. Aparat się uchował (kto zabiera takie rzeczy do kajaka???). To był pierwszy i ostatni mój kontakt z kajakiem, przecież ja nawet nad morzem moczę tylko nogi. Dla Darka się podobało bardzo, tak więc polecam w jego imieniu :)










Warszawa





























Puszcza Knyszyńska